Zobrazit obsah košíku
V košíku je: 0 položek
Celkem: 0,00 Kč




Obchodní podmínky pro MALOOBCHOD

Slevy a poskytování slev:

  • Objednávky nad 2500 Kč s DPH mají poštovné zdarma (nevztahuje se na paletovou přepravu, zboží od hmotnosti 50 kg a nadměrných rozměrů (rozměr nad 3 m obvodu).
  • Při větších nákupech poskytujeme množstevní slevy.
  • Při nákupu přes e-shop poskytujeme slevu 2% na veškerý sortiment (pouze registrovaným uživatelům, s vyjímkou již slevněného zboží).

 

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností DOLTAK s.r.o., Komořany 2,683 01 Rousínov, IČ: 29308674, DIČ: CZ29308674 dále jen „prodávající“, na straně jedné a kupujícími na straně druhé.

 

1.       Ceníky a ceny zboží

 

Cenu prodávaného zboží stanoví prodávající. Výjimečně může dojít k aktualizaci cen a to v důsledku změny ceny dodavatele prodávajícího, resp. výrobce nabízeného výrobku. Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím platí uvedená cena. Kupující bude o změně ceny srozuměn telefonicky nebo emailem.

 

2.       Objednání zboží

 

Objednat zboží a platně uzavřít kupní smlouvu si může kupující emailem, telefonicky nebo prostřednictvím internetového obchodu. Jakákoliv výše zmíněná forma objednávky je závazná. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu v objednávce nezbytné údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky: tj. určení způsobu dodání, doručovací adresa, fakturační údaje, odsouhlasení ceny přepravy (palety, nadrozměr)

 

3.       Dodací lhůty

 

Zboží, které je k dispozici skladem, bude připraveno k odeslání nebo předání druhý pracovní den od potvrzení objednávky. V případě jiného termínu dodání je povinen prodávající informovat o termínu dodání (telefonicky, emailem).

 

4.       Způsob dodání, ceny poštovného, balného a dopravy

 

Způsob dodání zboží záleží na volbě kupujícího, kdy kupující uvede způsob dodání zboží v objednávce. Kupující si může zboží vyzvednout v termínu dodání osobním odběrem v prodejně prodávajícího v Rousínově, Tománkova 147, 683 01, Okres: Vyškov. Zboží je možné dodat také prostřednictvím České pošty nebo kurýrní služby.

 

Způsoby dodání/odběru zboží:

  • Osobní odběr
  • Česká pošta
  • Kurýrní služba ( GEIS,..)

Cena přepravy:

  • Česká pošta:                  70,00 Kč bez DPH (84,70Kč s DPH)
  • GEIS:                              75,00 Kč bez DPH (90,75Kč s DPH)
  • Paletová přeprava            (cena řešena individuálně)

Ceny zahrnují jen přepravu bez způsobu platby, který bude k ceně připočítán zvlášť

 

Způsoby platby

  • Dobírkou                        30,00 Kč bez DPH (36,30Kč s DPH)
  • Platba kartou                  35,00 Kč bez DPH (pouze u Geis)
  • Platba převodem              0,00 Kč
  • Hotově na prodejně          0,00 Kč

Poštovné je splatné spolu s úhradou kupní ceny za zboží při dodání zboží, není-li dohodnuto jinak. Dle požadavků zákazníka lze dodat zboží i do Slovenské republiky, kdy podmínkou v tomto případě je úhrada kupní ceny předem a výše poštovného v tomto případě je 400,- Kč bez DPH (484 Kč s DPH)(mimo paletovou přepravu).

 

5.       Platební podmínky

 

Kupní cenu za dodávané zboží je možno, dle volby kupujícího, zaplatit hotově při převzetí zboží na provozovně prodávajícího nebo bezhotovostním převodem předem na základě zálohové (proforma) faktury, kterou vystaví prodávající kupujícímu na základě žádosti kupujícího. Státním institucím a organizacím lze po předchozí dohodě poskytnou splatnost vystavených daňových dokladů na úhradu kupní ceny dle dohody.

 

6.       Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

 

Kupující má právo na odstoupení od smlouvy, kterou uzavřel pomocí prostředku pro komunikaci na dálku (e-shop, mail, telefon) do 14ti dnů od převzetí zboží. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřené míře seznámil s povahou, funkčností a vlastnostmi zakoupeného zboží. 


Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. 

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14ti denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je nutné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy (faktury - prodejního dokladu), bankovní spojení, telefonní číslo nebo e-mail a zvolený způsob vrácení zboží. Odstoupení od smlouvy lze podat osobně, e-mailem nebo písemně poštou, a to s uvedením výše požadovaných informací. 

Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.
 

Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, je prodávající povinen vrátit částku odpovídající kupní ceně včetně dopravného a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik variant, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží zpět prodávajícímu nese kupující. 



Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu. 

 

Přijaté peněžní prostředky však není prodávající povinen vrátit kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že mu zboží odeslal.

 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. 

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy v rámci tohoto bodu obchodních podmínek kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu i poskytnutý dárek.

 

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.

 

Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.

 

7.         Práva a povinnosti z vadného plnění

 

Dle ust. § 2165 NOZ, kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

 

Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.

 

Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční podmínky, včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a následná reklamace bude zamítnuta. 

 

Jakost při převzetí 



Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. 



Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 



Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 



Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 

 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 

 

Zákonná práva z vad 

 


Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. 



V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): 



• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; 
• bezplatné odstranění vady opravou; 
• přiměřenou slevu z kupní ceny; 
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy. 

 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 



U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 



Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 



Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 
 

 

8.         Vyřízení reklamace

 

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku na adrese DOLTAK s.r.o., Tománkova 34/9 (areál JITONA), 683 01 Rousínov.

 

 V zájmu co nejrychlejšího vyřízení by měla reklamace splňovat následující pravidla:

spolu s reklamovaným výrobkem dodá kupující kopii dokladu o koupi (nebo alespoň číslo dokladu), případně jiný doklad prokazující uskutečnění nákupu, stručný popis závady, adresu kupujícího, telefonní číslo, případně e-mail.

 

Oznámení o reklamaci stačí zaslat e-mailem nebo jako součást zásilky s reklamovaným zbožím. Reklamační protokol naleznete ZDE.



Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 



Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. 


Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. V případě dotazů týkajících se reklamací může kupující volat na telefonní číslo 737 850 441. 



Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 



Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. 


Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, neuplatňuje se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 


Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou, telefonicky nebo prostřednictvím SMS, pokud kupující tyto kontaktní informace uvedl. 


U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. 

 

Dodavatel vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá spotřebiteli pomocí e-mailu a SMS zprávy potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

 

9.         Řešení sporů

 

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

 

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

 

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz



Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách http://www.coi.cz.



Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

 


Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.  


 
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona  o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

10.         Evidence tržeb EET 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Obchodní podmínky pro VELKOOBCHOD

  • Obchodní podmínky společnosti DOLTAK s.r.o. pro kupní smlouvy uzavírané na dálku prostřednictvím e-shopu.

Podmínky registrace ve společnosti DOLTAK s.r.o. PRO VELKOOBCHOD

Nabízíme možnost velkoobchodní spolupráce pro právnické i fyzické subjekty podnikající v oboru (realizátor, obchodní firma). Pro zahájení spolupráce je nutné provést první nákup v hodnotě minimálně 5000,- Kč bez DPH

Obchodní podmínky společnosti DOLTAK s.r.o. pro kupní smlouvy uzavírané na dálku prostřednictvím e-shopu.

 

1.       Všeobecné ustanovení

 

Nákup zboží prostřednictvím e-shopu mohou provádět fyzické a právnické osoby bez omezení, a to za předpokladu, že se budou řídit těmito Obchodními podmínkami.

 

2.       Postup při objednávaní

 

Zákazník si může přes e-shop objednat jakékoli zboží, které lze umístit do nákupního košíku. Po objednání zboží a zadání počtu kusů se objednané zboží automaticky přidá do nákupního košíku, který je kdykoliv k dispozici k náhledu. Při registraci je zákazník povinen vyplnit osobní údaje, které od něj e-shop vyžaduje. Tyto údaje budou použity pro interní potřeby a společnosti DOLTAK s.r.o. ručí za to, že nebudou zneužity na jiné účely ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.

 

Po registraci bude každému zákazníkovi přiřazeno konto s přihlašovacími údaji. Pod tímto kontem budou vytvářeny objednávky, evidované slevy a jiné výhody pro každého registrovaného zákazníka. Přihlašovací údaje doporučujeme zákazníkovi zapsat a uchovat pro případ budoucích nákupů. Při každém dalším nákupu se stačí pomocí svých přihlašovacích údajů přihlásit.

 

Po vytvoření objednávky bude uložena v systému společnosti DOLTAK s.r.o. Systém objednávku uloží do přehledu obchodního partnera. Okamžikem zařazení do přehledů se objednávka považuje za doručenou a tímto vzniká kupní smlouva mezi zákazníkem a společností DOLTAK s.r.o. a obě strany mají práva a povinnosti vyplývající z platných předpisů.

 

Čas potřebný na přípravu objednávky je 24hodin od zařazení objednávky do systému. V případě komplikací Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

 

Systém umožňuje zákazníkům přístup k informacím o stavu svých objednávek, faktur a reklamací (přijetí, úhrady, závazky apod.) po autorizaci svými přihlašovacími údaji.

 

Objednávky budou vyřízeny, pouze pokud nebude překročen kredit partnera a nebude mít závazky po splatnosti.

 

3.       Platební podmínky

 

Všechny ceny zboží jsou uvedeny bez DPH. Zákazník si může způsob úhrady zvolit při dokončování objednávky. Pro nově registrované zákazníky je možný odběr jen na hotovost (osobní odběr, dobírka, platba předem). Nabízíme následující možnosti úhrady:

 

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Dobírkou – hotově při převzetí zboží od dopravce (Česká pošta, GEIS)
  • Kartou – při převzetí zboží u kurýra (GEIS)
  • Převodem (zboží bude expedováno po přijetí platby)
  • Na fakturu (jen registrovaný VO odběratel)

 

4.       Dodací podmínky a náklady na dodaní zboží

 

Při objednávání zboží se partnerovi zobrazuje aktuální stav na skladě a po potvrzení objednávky se zboží rezervuje. Dodání - zásilek, které nepřesáhnou 3 metry obvodu a 50kg jsou zpoplatněny:

Cena přepravy:

  • Česká pošta:                70,00 Kč bez DPH (84,70 Kč s DPH)
  • GEIS:                            75,00 Kč bez DPH (90,75 Kč s DPH)
  • Paletová přeprava          (cena řešena individuálně)

Ceny zahrnují jen přepravu bez způsobu platby, který bude k ceně připočítán zvlášť.

Způsob platby:

  • Dobírkou                   30,00 Kč bez DPH (36,30 Kč s DPH)
  • Platba kartou             35,00 Kč bez DPH (42,35 Kč s DPH)
  • Platba převodem         0,00Kč

Způsob platby bude připočítán k ceně za dopravu.

 

Pokud se jedná o objemnější zboží (hmotnost nad 50 kg, rozměr nad 3 m obvodu), je nutné řešit dopravu individuálně (paletová přeprava).

 

V případě objednání zboží označeného v nabídce textem "Na dotaz emailem" (tj. zboží, které není fyzicky skladem) se objednává u dodavatele až na základě objednávky zákazníka, který je informován o termínu dodání.

 

Úhradou faktury se rozumí moment připsání úhrady na účet společnosti DOLTAK s.r.o., na který měla být úhrada poukázána. Pokud dodání zboží bude z technických důvodů nesplnitelné, společnost DOLTAK s.r.o. se zavazuje o tom neprodleně informovat zákazníka, a pokud nedojde k dohodě společnosti DOLTAK s.r.o. a zákazníka o dodání zboží v náhradní lhůtě, o poskytnutí jiného zboží ve stejné kvalitě a ceně, ani o jiném náhradním plnění, společnost DOLTAK s.r.o. se zavazuje do 15 dnů vrátit zákazníkovi cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, jestliže byla úhrada předem. Společnost DOLTAK s.r.o. se zavazuje dodat zboží zákazníkovi na adresu, kterou zákazník uvede v systému účtu na e-shopu jako místo doručení.

 

Vyjímka:

V případě objednávky závlahových systémů a jezírkové techniky nad 10 000,- Kč bez DPH dopravu neúčtujeme - neplatí pro hadice, fólie a geotextílie (neplatí pro hmotnost nad 50 kg, rozměr nad 3 m obvodu)

Přepravní podmínky a ceny za transport při částce 40 000,- Kč bez DPH a více budou stanoveny individuálně dohodou.

 

5.       Storno objednávky

Storno objednávky ze strany zákazníka - zákazník má právo stornovat objednávku písemně (adresa společnosti), telefonicky (+420 734 278 514) nebo e-mailem na adresu info@doltak.cz v případě, že cena z objednávky (zálohové faktury) ještě nebyla uhrazena. V případě, že zákazník stornuje objednávku po uhrazení ceny z objednávky (zálohové faktury), ale ještě před dodáním zboží, společnost DOLTAK s.r.o. si vyhrazuje právo odečíst si prokázané náklady, spojené s vyřizováním této objednávky a v případě zboží označeného v nabídce textem "upřesnit tel ." i storno poplatek ve výši 20% z jeho ceny.

 

Pokud zákazník chce stornovat objednávku po převzetí zboží, postupuje se podle článku 6.

 

Storno objednávky ze strany DOLTAK s.r.o. - společnost si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: - není možné z technických příčin zboží dodat v požadované lhůtě, zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena ze strany dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, společnost DOLTAK s.r.o. bude neprodleně kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že zákazník už cenu z objednávky (zálohové faktury) nebo její část zaplatil a nedojde k dohodě společnosti DOLTAK s.r.o. a zákazníka o poskytnutí jiného zboží ve stejné kvalitě a ceně ani o jiném náhradním plnění, společnost DOLTAK s.r.o. se zavazuje vrátit zákazníkovi do 15 dnů na jeho účet cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu.

 

6.       Poučení o právu zákazníka odstoupit od smlouvy (platí pouze při nákupu na DOLTAK s.r.o. e-shop)

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy po dohodě v případě, že zboží bude vráceno nepoškozené, nerozbalené a ani jinak označené.

Pokud zboží plně odpovídá deklarovaným kvalitativním požadavkům a nebylo vadné, zákazník vrátí zboží na své náklady.

Společnost DOLTAK s.ro. se zavazuje vrátit zákazníkovi do 15 dnů ode dne jeho odstoupení od smlouvy cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, kterou uhradil.

 

7.       Reklamační podmínky

 

Zákazník si zboží musí vizuálně zkontrolovat ihned při převzetí a neprodleně po rozbalení. Má nárok zboží nepřevzít tehdy, pokud je na něm viditelné mechanické poškození zjevně způsobené přepravou nebo pokud je zboží neúplné. V takovém případě je povinen sepsat s řidičem protokol o škodě nebo zásilku odmítnout převzít. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit okamžitě po převzetí zásilky. Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

 

V případě, že reklamovaná vada byla způsobena zákazníkem - poškozením výrobku, nevhodným používáním nebo nevhodnou manipulací, zákazník je povinen nahradit prodávajícímu veškeré náklady spojené s vyřízením reklamace. Společnost DOLTAK s.r.o. neodpovídá za chyby, ke kterým došlo mechanickým poškozením výrobku, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách, zásahem do výrobku jinou než oprávněnou osobou (autorizovaným servisem), nebo které byly způsobeny živelnou pohromou nebo nesprávným napájecím napětím.

 

8.       Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

 

Kupující má právo na odstoupení od smlouvy, kterou uzavřel pomocí prostředku pro komunikaci na dálku (e-shop, mail, telefon) do 14ti dnů od převzetí zboží. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřené míře seznámil s povahou, funkčností a vlastnostmi zakoupeného zboží. 


Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. 

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14ti denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je nutné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy (faktury - prodejního dokladu), bankovní spojení, telefonní číslo nebo e-mail a zvolený způsob vrácení zboží. Odstoupení od smlouvy lze podat osobně, e-mailem nebo písemně poštou, a to s uvedením výše požadovaných informací. 

Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.
 

Pokud se kupující rozhodne vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, je prodávající povinen vrátit částku odpovídající kupní ceně včetně dopravného a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik variant, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží zpět prodávajícímu nese kupující. 



Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu. 

 

Přijaté peněžní prostředky však není prodávající povinen vrátit kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že mu zboží odeslal.

 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. 

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy v rámci tohoto bodu obchodních podmínek kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu i poskytnutý dárek.

 

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.

 

Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.

 

9.         Práva a povinnosti z vadného plnění

 

Dle ust. § 2165 NOZ, kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

 

Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.

 

Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční podmínky, včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a následná reklamace bude zamítnuta. 

 

Jakost při převzetí 



Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. 



Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 



Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 



Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 

 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 

 

Zákonná práva z vad 

 


Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. 



V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): 



• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; 
• bezplatné odstranění vady opravou; 
• přiměřenou slevu z kupní ceny; 
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy. 

 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 



U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 



Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 



Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 
 

 

10.         Vyřízení reklamace

 

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku na adrese DOLTAK s.r.o., Tománkova 34/9 (areál JITONA), 683 01 Rousínov.

 

 V zájmu co nejrychlejšího vyřízení by měla reklamace splňovat následující pravidla:

spolu s reklamovaným výrobkem dodá kupující kopii dokladu o koupi (nebo alespoň číslo dokladu), případně jiný doklad prokazující uskutečnění nákupu, stručný popis závady, adresu kupujícího, telefonní číslo, případně e-mail.

 

Oznámení o reklamaci stačí zaslat e-mailem nebo jako součást zásilky s reklamovaným zbožím. Reklamační protokol naleznete ZDE.



Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 



Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. 


Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. V případě dotazů týkajících se reklamací může kupující volat na telefonní číslo 737 850 441. 



Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 



Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. 


Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, neuplatňuje se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 


Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou, telefonicky nebo prostřednictvím SMS, pokud kupující tyto kontaktní informace uvedl. 


U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. 

 

Dodavatel vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá spotřebiteli pomocí e-mailu a SMS zprávy potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

 

11.         Řešení sporů

 

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

 

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

 

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz



Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách http://www.coi.cz.



Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

 


Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.  


 
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona  o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

12.         Evidence tržeb EET 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Zásady ochrany osobních údajů e-shopu www.doltak.cz

I.

Základní ustanovení

 

Provozovatelem e-shopu www.doltak.cz je firma DOLTAK s.r.o. 

 

  1. DOLTAK s.r.o., se sídlem Komořany 2, Rousínov 683 01, (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

 

  • jméno
  • příjmení
  • e-mailová adresa
  • telefonní číslo
  • adresa bydliště /sídlo

 

Správce nejmenoval svěřence pro ochranu osobních údajů. Správce je možné kontaktovat pomocí kontaktních údajů:

 

Název společnosti: DOLTAK s.r.o.

Adresa: Komořany 2, PSČ 683 01

Email: info@doltak.cz

Telefon: 734 278 514

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

 

 

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

 

 

Výše uvedené osobní údaje (bod č.1) je nutné zpracovat k vyřízení Vaší objednávky a pro další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů)  - Na e-mailovou adresu mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení (newslettery), tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne. Pokud kupující nemá zájem o  doručování těchto sdělení, je možné odhlášení například zasláním e-mailu nebo klikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.

 

IV.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

 

 

 Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům: 

  1. Dopravci, které se podílejí na dodání zboží. Smluvního dopravce si kupující zvolí při vytváření objednávky, za účelem dodání zboží. Smluvními dopravci správce je Česká pošta, a spediční firma Geis. Dopravcům budou poskytnuty údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo.

 

  1. Online službou Mailchimp, zajišťující marketingové služby pomocí které správce odesílá reklamní sdělení (newslettery). Této službě bude poskytnutý údaj v následujícím rozsahu: e-mail.

 

  1. Zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu.

 

Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb služeb.

 

V.

Doba uchovávání údajů

 

 

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů
  • Osobní údaje poskytnuté Správci, budou zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem a poté po dobu nutné archivace v souladu s platnými právními předpisy České republiky.
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 6 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu. - Před uplynutím doby zašle správce email s opětovným souhlasem, pokud se mu souhlasu nedostane, tyto osobních údaje správce vymaže.
  • Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

 

VI.

Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely rozesílky e-mailových obchodních sdělení

 

 

1. DOLTAK s.r.o., se sídlem Komořany 2, Rousínov 683 01, (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

 

  • e-mailová adresa

 

 Emailová adresa bude zpracována za účelem: zařazení do databáze pro zasílání online obchodních sdělení.

 

Souhlas udělujete na zpracování po dobu 6 let a to za účelem: zasílání obchodních sdělení, pokud tuto dobu neprodloužíte

 

Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem osobních údajů, osobní údaje však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:

Online služba Mailchimp, zajišťující marketingové služby pomocí které správce odesílá reklamní sdělení (newslettery). Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.

Osobní údaje nebudou předány mimo území EU. Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to například úpravou preferencí ochrany soukromí v patičce webu, zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení.

 

Vezměte prosím na vědomí, že podle nařízení máte právo:

 

  • vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení rozesílky e-mailových obchodních sdělení, popř. na vlastní žádost fyzické odstranění osobních údajů z databáze e-mailového nástroje
  • požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
  • vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
  • nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
  • požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
  • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
  • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů

 

VII.

Vaše práva

 

 

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

 

  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VIII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

 

 

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze on sám, nebo jím pověřené osoby.

 

IX.

Závěrečná ustanovení

 

 

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní zde na svých internetových stránkách www.doltak.cz

 

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.