Zobrazit obsah košíku
V košíku je: 0 položek
Celkem: 0,00 Kč




Obchodní podmínky pro MALOOBCHOD

Slevy a poskytování slev:

  • Objednávky nad 2500 Kč s DPH mají poštovné zdarma (nevztahuje se na paletovou přepravu, zboží od hmotnosti 50 kg a nadměrných rozměrů (rozměr nad 3 m obvodu).
  • Při větších nákupech poskytujeme množstevní slevy.
  • Při nákupu přes e-shop poskytujeme slevu 2% na veškerý sortiment (pouze registrovaným uživatelům, s vyjímkou již slevněného zboží).

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností DOLTAK s.r.o., Komořany 2,683 01 Rousínov, IČ: 29308674, DIČ: CZ29308674 dále jen „prodávající“, na straně jedné a kupujícími na straně druhé.

 

1.       Ceníky a ceny zboží

Cenu prodávaného zboží stanoví prodávající. Výjimečně může dojít k aktualizaci cen a to v důsledku změny ceny dodavatele prodávajícího, resp. výrobce nabízeného výrobku. Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím platí uvedená cena. Kupující bude o změně ceny srozuměn telefonicky nebo emailem.

2.       Objednání zboží

Objednat zboží a platně uzavřít kupní smlouvu si může kupující emailem, telefonicky nebo prostřednictvím internetového obchodu. Jakákoliv výše zmíněná forma objednávky je závazná. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu v objednávce nezbytné údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky: tj. určení způsobu dodání, doručovací adresa, fakturační údaje, odsouhlasení ceny přepravy (palety, nadrozměr)

3.       Dodací lhůty

Zboží, které je k dispozici skladem, bude připraveno k odeslání nebo předání druhý pracovní den od potvrzení objednávky. V případě jiného termínu dodání je povinen prodávající informovat o termínu dodání (telefonicky, emailem).

4.       Způsob dodání, ceny poštovného, balného a dopravy

Způsob dodání zboží záleží na volbě kupujícího, kdy kupující uvede způsob dodání zboží v objednávce. Kupující si může zboží vyzvednout v termínu dodání osobním odběrem v prodejně prodávajícího v Rousínově, Tománkova 147, 683 01, Okres: Vyškov. Zboží je možné dodat také prostřednictvím České pošty nebo kurýrní služby.

 

Způsoby dodání/odběru zboží:

  • Osobní odběr
  • Česká pošta
  • Kurýrní služba ( GEIS,..)

Cena přepravy:

  • Česká pošta:                  70,00 Kč bez DPH (84,70Kč s DPH)
  • GEIS:                              75,00 Kč bez DPH (90,75Kč s DPH)
  • Paletová přeprava            (cena řešena individuálně)

Ceny zahrnují jen přepravu bez způsobu platby, který bude k ceně připočítán zvlášť

 

Způsoby platby

  • Dobírkou                        30,00 Kč bez DPH (36,30Kč s DPH)
  • Platba kartou                  35,00 Kč bez DPH (pouze u Geis)
  • Platba převodem              0,00 Kč
  • Hotově na prodejně          0,00 Kč

Poštovné je splatné spolu s úhradou kupní ceny za zboží při dodání zboží, není-li dohodnuto jinak. Dle požadavků zákazníka lze dodat zboží i do Slovenské republiky, kdy podmínkou v tomto případě je úhrada kupní ceny předem a výše poštovného v tomto případě je 400,- Kč bez DPH (484 Kč s DPH)(mimo paletovou přepravu).

5.       Platební podmínky

Kupní cenu za dodávané zboží je možno, dle volby kupujícího, zaplatit hotově při převzetí zboží na provozovně prodávajícího nebo bezhotovostním převodem předem na základě zálohové (proforma) faktury, kterou vystaví prodávající kupujícímu na základě žádosti kupujícího. Státním institucím a organizacím lze po předchozí dohodě poskytnou splatnost vystavených daňových dokladů na úhradu kupní ceny dle dohody.

 

6.         Evidence tržeb EET 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Obchodní podmínky pro VELKOOBCHOD

  • Obchodní podmínky společnosti DOLTAK s.r.o. pro kupní smlouvy uzavírané na dálku prostřednictvím e-shopu.

Podmínky registrace ve společnosti DOLTAK s.r.o. PRO VELKOOBCHOD

Nabízíme možnost velkoobchodní spolupráce pro právnické i fyzické subjekty podnikající v oboru (realizátor, obchodní firma). Pro zahájení spolupráce je nutné provést první nákup v hodnotě minimálně 5000,- Kč bez DPH

Obchodní podmínky společnosti DOLTAK s.r.o. pro kupní smlouvy uzavírané na dálku prostřednictvím e-shopu.

1.       Všeobecné ustanovení

Nákup zboží prostřednictvím e-shopu mohou provádět fyzické a právnické osoby bez omezení, a to za předpokladu, že se budou řídit těmito Obchodními podmínkami.

2.       Postup při objednávaní

Zákazník si může přes e-shop objednat jakékoli zboží, které lze umístit do nákupního košíku. Po objednání zboží a zadání počtu kusů se objednané zboží automaticky přidá do nákupního košíku, který je kdykoliv k dispozici k náhledu. Při registraci je zákazník povinen vyplnit osobní údaje, které od něj e-shop vyžaduje. Tyto údaje budou použity pro interní potřeby a společnosti DOLTAK s.r.o. ručí za to, že nebudou zneužity na jiné účely ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.

Po registraci bude každému zákazníkovi přiřazeno konto s přihlašovacími údaji. Pod tímto kontem budou vytvářeny objednávky, evidované slevy a jiné výhody pro každého registrovaného zákazníka. Přihlašovací údaje doporučujeme zákazníkovi zapsat a uchovat pro případ budoucích nákupů. Při každém dalším nákupu se stačí pomocí svých přihlašovacích údajů přihlásit.

Po vytvoření objednávky bude uložena v systému společnosti DOLTAK s.r.o. Systém objednávku uloží do přehledu obchodního partnera. Okamžikem zařazení do přehledů se objednávka považuje za doručenou a tímto vzniká kupní smlouva mezi zákazníkem a společností DOLTAK s.r.o. a obě strany mají práva a povinnosti vyplývající z platných předpisů.

Čas potřebný na přípravu objednávky je 24hodin od zařazení objednávky do systému. V případě komplikací Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Systém umožňuje zákazníkům přístup k informacím o stavu svých objednávek, faktur a reklamací (přijetí, úhrady, závazky apod.) po autorizaci svými přihlašovacími údaji.

Objednávky budou vyřízeny, pouze pokud nebude překročen kredit partnera a nebude mít závazky po splatnosti.

3.       Platební podmínky

Všechny ceny zboží jsou uvedeny bez DPH. Zákazník si může způsob úhrady zvolit při dokončování objednávky. Pro nově registrované zákazníky je možný odběr jen na hotovost (osobní odběr, dobírka, platba předem). Nabízíme následující možnosti úhrady:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Dobírkou – hotově při převzetí zboží od dopravce (Česká pošta, GEIS)
  • Kartou – při převzetí zboží u kurýra (GEIS)
  • Převodem (zboží bude expedováno po přijetí platby)
  • Na fakturu (jen registrovaný VO odběratel)

 

4.       Dodací podmínky a náklady na dodaní zboží

Při objednávání zboží se partnerovi zobrazuje aktuální stav na skladě a po potvrzení objednávky se zboží rezervuje. Dodání - zásilek, které nepřesáhnou 3 metry obvodu a 50kg jsou zpoplatněny:

Cena přepravy:

  • Česká pošta:                70,00 Kč bez DPH (84,70 Kč s DPH)
  • GEIS:                            75,00 Kč bez DPH (90,75 Kč s DPH)
  • Paletová přeprava          (cena řešena individuálně)

Ceny zahrnují jen přepravu bez způsobu platby, který bude k ceně připočítán zvlášť.

Způsob platby:

  • Dobírkou                   30,00 Kč bez DPH (36,30 Kč s DPH)
  • Platba kartou             35,00 Kč bez DPH (42,35 Kč s DPH)
  • Platba převodem         0,00Kč

Způsob platby bude připočítán k ceně za dopravu.

Pokud se jedná o objemnější zboží (hmotnost nad 50 kg, rozměr nad 3 m obvodu), je nutné řešit dopravu individuálně (paletová přeprava).

V případě objednání zboží označeného v nabídce textem "Na dotaz emailem" (tj. zboží, které není fyzicky skladem) se objednává u dodavatele až na základě objednávky zákazníka, který je informován o termínu dodání.

Úhradou faktury se rozumí moment připsání úhrady na účet společnosti DOLTAK s.r.o., na který měla být úhrada poukázána. Pokud dodání zboží bude z technických důvodů nesplnitelné, společnost DOLTAK s.r.o. se zavazuje o tom neprodleně informovat zákazníka, a pokud nedojde k dohodě společnosti DOLTAK s.r.o. a zákazníka o dodání zboží v náhradní lhůtě, o poskytnutí jiného zboží ve stejné kvalitě a ceně, ani o jiném náhradním plnění, společnost DOLTAK s.r.o. se zavazuje do 15 dnů vrátit zákazníkovi cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, jestliže byla úhrada předem. Společnost DOLTAK s.r.o. se zavazuje dodat zboží zákazníkovi na adresu, kterou zákazník uvede v systému účtu na e-shopu jako místo doručení.

Vyjímka:

V případě objednávky závlahových systémů a jezírkové techniky nad 10 000,- Kč bez DPH dopravu neúčtujeme - neplatí pro hadice, fólie a geotextílie (neplatí pro hmotnost nad 50 kg, rozměr nad 3 m obvodu)

Přepravní podmínky a ceny za transport při částce 40 000,- Kč bez DPH a více budou stanoveny individuálně dohodou.

 

5.       Storno objednávky

Storno objednávky ze strany zákazníka - zákazník má právo stornovat objednávku písemně (adresa společnosti), telefonicky (+420 734 278 514) nebo e-mailem na adresu info@doltak.cz v případě, že cena z objednávky (zálohové faktury) ještě nebyla uhrazena. V případě, že zákazník stornuje objednávku po uhrazení ceny z objednávky (zálohové faktury), ale ještě před dodáním zboží, společnost DOLTAK s.r.o. si vyhrazuje právo odečíst si prokázané náklady, spojené s vyřizováním této objednávky a v případě zboží označeného v nabídce textem "upřesnit tel ." i storno poplatek ve výši 20% z jeho ceny.

Pokud zákazník chce stornovat objednávku po převzetí zboží, postupuje se podle článku 6.

Storno objednávky ze strany DOLTAK s.r.o. - společnost si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: - není možné z technických příčin zboží dodat v požadované lhůtě, zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena ze strany dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, společnost DOLTAK s.r.o. bude neprodleně kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že zákazník už cenu z objednávky (zálohové faktury) nebo její část zaplatil a nedojde k dohodě společnosti DOLTAK s.r.o. a zákazníka o poskytnutí jiného zboží ve stejné kvalitě a ceně ani o jiném náhradním plnění, společnost DOLTAK s.r.o. se zavazuje vrátit zákazníkovi do 15 dnů na jeho účet cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu.

 

6.       Poučení o právu zákazníka odstoupit od smlouvy (platí pouze při nákupu na DOLTAK s.r.o. e-shop)

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy po dohodě v případě, že zboží bude vráceno nepoškozené, nerozbalené a ani jinak označené.

Pokud zboží plně odpovídá deklarovaným kvalitativním požadavkům a nebylo vadné, zákazník vrátí zboží na své náklady.

Společnost DOLTAK s.ro. se zavazuje vrátit zákazníkovi do 15 dnů ode dne jeho odstoupení od smlouvy cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, kterou uhradil.

7.       Reklamační podmínky

Zákazník si zboží musí vizuálně zkontrolovat ihned při převzetí a neprodleně po rozbalení. Má nárok zboží nepřevzít tehdy, pokud je na něm viditelné mechanické poškození zjevně způsobené přepravou nebo pokud je zboží neúplné. V takovém případě je povinen sepsat s řidičem protokol o škodě nebo zásilku odmítnout převzít. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit okamžitě po převzetí zásilky. Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

V případě, že reklamovaná vada byla způsobena zákazníkem - poškozením výrobku, nevhodným používáním nebo nevhodnou manipulací, zákazník je povinen nahradit prodávajícímu veškeré náklady spojené s vyřízením reklamace. Společnost DOLTAK s.r.o. neodpovídá za chyby, ke kterým došlo mechanickým poškozením výrobku, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách, zásahem do výrobku jinou než oprávněnou osobou (autorizovaným servisem), nebo které byly způsobeny živelnou pohromou nebo nesprávným napájecím napětím.

 

8.         Evidence tržeb EET 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.